Jūsu grozs

Jūsu grozs ir tukšs

Pārdošanas apjoma palielināšana: mūsu ekspertu e-komercijas vietņu izstrādātāju padomi un triki

Mūsdienu digitālajā laikmetā e-komercija ir kļuvusi par nozīmīgu mūsu dzīves sastāvdaļu. Pieaugot iepirkšanās apjomam tiešsaistē, uzņēmumiem ir jānodrošina, ka viņu e-komercijas vietnes ir optimizētas pārdošanai. Mūsu e-komercijas vietņu izstrādes aģentūrā mēs saprotam, cik svarīgi ir palielināt uzņēmumu pārdošanas apjomu. Šajā rakstā mēs dalīsimies ar dažiem mūsu ekspertu e-komercijas vietņu izstrādātāju padomiem un trikiem, kas palīdzēs jums palielināt pārdošanas apjomu.

  1. Optimizējiet savu vietni ātrumam

Jūsu e-komercijas vietnes ātrums var būtiski ietekmēt pārdošanu. Lēns ielādes laiks var likt apmeklētājiem pamest jūsu vietni un meklēt citur. Lai palielinātu pārdošanas apjomu, pārliecinieties, ka jūsu vietne ir optimizēta ātrumam. Tas var ietvert attēlu saspiešanu, ārējo skriptu izmantošanas samazināšanu un HTTP pieprasījumu skaita samazināšanu.

  1. Uzlabojiet lietotāja pieredzi

Lieliska lietotāja pieredze ir būtiska, lai apmeklētājus pārvērstu par klientiem. Nodrošiniet, lai jūsu vietnē būtu viegli pārvietoties, tajā ir skaidri produktu apraksti un pilnveidots norēķināšanās process. Labi izstrādāta un lietotājam draudzīga vietne var palielināt klientu uzticību un veicināt atkārtotu uzņēmējdarbību.

  1. Izmantojiet sociālo pierādījumu

Sociālais pierādījums ir spēcīgs instruments pārdošanas palielināšanai. Tas var ietvert klientu atsauksmes, atsauksmes un kopīgošanu sociālajos tīklos. Rādot pozitīvas atsauksmes no klientiem, jūs varat vairot uzticību un uzticamību, kas var palielināt pirkuma iespējamību.

  1. Izmantojiet augstas kvalitātes produktu attēlus


    II daļa: drīzumā
Iepriekšējais raksts
Nākošais raksts

Vēlies izmēģināt Shopify platformu bezmaksas? 🔥

Izmēģini 3-dienas bezmkasas un pirmo mēnesi tikai par $1 un uzzini, kāpēc tā ir populārākā e-veikalu izvēle.