Daudzi e-komercijas un internetveikalu uzņēmēji un mārketinga vadītāji agrāk vai vēlāk saskarās ar nepatīkamu realitāti: interneta veikala pārdošanas apjomi vairs nepieaug vai pat samazinās. Neskatoties uz ieguldītajiem resursiem un darbu, ieņēmumi nepalielinās, un rodas nepatīkamas sajūta – kas nogāja greizi? Ja šķiet, ka esat izmēģinājis visu, bet Shopify e-veikala pārdošana stagnē, neesat viens. Labā ziņa – šo stagnāciju var pārvarēt ar pareizu digitālo mārketingu un optimizētām e-komercijas stratēģijām jūsu zīmolam.
Šodien aplūkosim, kāpēc jūsu Shopify interneta veikala pārdošana var bremzēt un kādas pierādītas metodes var izmantot, lai atjaunotu izaugsmi. Uzzināsiet, kādas darbības varat veikt, lai uzlabotu sava veikala pārdošanas veiktspēju, un kā Perfection Media var palīdzēt sasniegt jūsu mērķus.
Galvenie iemesli, kāpēc jūsu e-komercijas pārdošana stagnē un kā to novērst
- Jūsu internetveikals nav optimizēts uz pārdošanu: Interneta veikala dizains un lietotāju pieredze ir izšķiroši faktori, kas nosaka, vai apmeklētājs kļūst par pircēju. Ja jūsu veikals ielādējas lēni, ir sarežģītas navigācijas iespējas vai trūkst uzticamības signālu (piemēram, klientu atsauksmju vai drošības sertifikātu), potenciālie klienti var pamest lapu bez pirkuma.
Kā to novērst: Perfection Media var veikt e-veikala auditu lai parādītu, kā uzlabot konversiju un pārdošanas apjomu. Optimizēt lapu ielādes ātrumu, uzlabot navigāciju un skaidri izcelt savu unikālo piedāvājumu. Pievienojiet uzticamu maksājumu ikonas, sertifikātus un klientu atsauksmes, lai palielinātu uzticamību.
- Neskaidra vai neefektīva digitālā mārketinga stratēģija. Ja jūs nezināt savu mērķauditoriju vai izmantojat nepiemērotus reklāmas kanālus, jūsu digitālais mārketings var neietekmēt pārdošanas rezultātus. Piemēram, varat tērēt reklāmas budžetu auditorijai, kas nav ieinteresēta jūsu produktos.
Kā to novērst: Izveidojiet skaidru e-komercijas mārketinga stratēģiju. Nosakiet savu ideālo klientu un koncentrējieties uz efektīvākajiem kanāliem – piemēram, Facebook (Meta) reklāmām, Instagram reklāmām vai Google meklēšanas reklāmām. Testējiet dažādus reklāmas vēstījumus un analizējiet rezultātus, lai optimizētu ieguldījuma atdevi (ROI).
Klientu neiesaistīšana un atkārtotas pārdošanas trūkums
Daudzi Shopify veikalu īpašnieki koncentrējas uz jaunu klientu piesaisti, bet nepievērš uzmanību tiem, kuri jau ir apmeklējuši veikalu vai veikuši pirkumu. Bez pareizas atkārtotas mārketinga stratēģijas jūs zaudējat vieglus pārdošanas iespējas.
Kā to novērst: Izveidojiet klientu lojalitātes un atkārtotas pārdošanas stratēģiju, izmantojot e-pasta mārketingu un retārgetinga reklāmas. Izmantojiet e-pasta kampaņas, lai atgādinātu par pamestiem groziem, piedāvātu personalizētus piedāvājumus un uzturētu ilgtermiņa attiecības ar klientiem.
Kā Perfection Media var palīdzēt jūsu Shopify veikala izaugsmei?
Ja vēlaties efektīvi ieviest iepriekš minētās stratēģijas, Perfection Media ir jūsu uzticamais partneris. Mēs specializējamies e-komercijas risinājumos, piedāvājot pilnu digitālā mārketinga un Shopify atbalsta pakalpojumu klāstu.
✅ Ekspertīze Shopify veikalu izstrādē – Esam izstrādājuši un optimizējuši vairāk nekā 100 Shopify veikalus.
✅ Rezultātu orientēta pieeja – Mēs pievēršam uzmanību tikai tām stratēģijām, kas sniedz izmērojamu ieguldījuma atdevi.
✅ Visaptveroši interneta mārketinga risinājumi – Piedāvājam Shopify veikala optimizāciju, reklāmu vadību, e-pasta mārketingu un SEO.
✅ Caurspīdība un uzticama sadarbība – Regulāri sniedzam atskaites par paveikto un sasniegtajiem rezultātiem.
📞 Rezervējiet bezmaksas konsultāciju un saņemiet profesionālu sava Shopify e-veikala auditu! Sazinieties ar mums jau šodien un kopā sasniegsim jaunas virsotnes jūsu e-komercijas biznesā!