Jūsu grozs

Jūsu grozs ir tukšs

Laipni lūdzam


Mūsu BLOGS

Website tips and tricks, educational content about business, inspiration, and more! Have a blog post request? Send us a message!


nesen publicēts

14 labākās un svarīgākās lietotnes jauniem Shopify veikaliem — lietotņu ceļvedis 2025. gadam

Šajā rokasgrāmatā ir izceltas obligātās lietotnes, kas ir pielāgotas tādiem pašdarbības iesācējiem kā jūs — sievietes, kas veido savu sapņu uzņēmumu ar rokām darinātiem, sirsnīgiem produktiem. Katra lietotne ir izvēlēta, lai atrisinātu patiesas problēmas, sākot no mārketinga līdz piegādei, lai jūs varētu pavadīt vairāk laika radīšanai un mazāk laika stresam.

shopify apmācība

E-komercijas kampaņu kalendārs (2025): nopelniet no svinībām

Plānošana ir atšķirība starp plaukstošu un vienkāršu izdzīvošanu e-komercijā. Mūsu visaptverošais 2025. gada kampaņu kalendārs palīdz Shopify veikalu īpašniekiem stratēģiski saskaņot mārketinga pasākumus, krājumu pārvaldību un komandas resursus ar galvenajiem iepirkšanās datumiem visa gada garumā.

shopify tutorial

E-Commerce Campaign Calendar (2025): Earn From Celebrations

Planning is the difference between thriving and merely surviving in e-commerce. Our comprehensive 2025 campaign calendar helps Shopify store owners strategically align marketing efforts, inventory management, and team resources with key shopping dates throughout the year.

shopify apmācība

Shopify veikala iestatīšana (2025): galīgais soli pa solim ceļvedis sava pirmā tiešsaistes biznesa uzsākšanai

Ja vēlaties izveidot Shopify veikalu no jauna, Shopify padara to vienkāršu, pat ja jums nav kodēšanas pieredzes. Šajā detalizētajā rokasgrāmatā jūs uzzināsit, kā izveidot, optimizēt un palaist Shopify veikalu!

Gadījuma izpēte

Nezināma Shopify veikala pārvēršana par ienesīgu e-komercijas lielveikalu

Mūsu klients, nišas Shopify veikals, kas pārdod augstākās kvalitātes dabīgā lina izstrādājumus, cīnījās, lai atrastu savu vietu e-komercijas tirgū. Tā kā 2024. gada oktobrī tika pārdoti tikai divi darījumi un tiešsaistes veikala bēdīgais reklāmguvumu līmenis bija 0,24% , viņu Shopify vietnei trūka datplūsmas un pārdošanas apjoma, lai kļūtu rentabls.

iepirkties

Kāpēc Shopify ir jūsu tiešsaistes veikala platforma #1 2025. gadā

Kā 23 gadus veci uzņēmēji, kuri aizraujas ar e-komerciju, mēs varam droši teikt, ka Shopify ir labākā platforma jebkuram uzņēmumam, kas vēlas pārdot tiešsaistē. Shopify ir neticami viegli lietojams pat tiem, kam nav tehniskās zināšanas.

Pogu veidi jūsu Shopify veikalam — iesācējiem draudzīgs ceļvedis

Mēs esam izmēģinājuši simtiem dažādu pogu stilu tik ilgi, ka esam atraduši 7 visizplatītākos, taču vislabāk darbojošos pogu stilus, ko ikdienā lietojam klientu tīmekļa dizainā. Šajā emuāra ziņojumā varat kopēt un ielīmēt kodus un izmantot tos savā veikalā mazāk nekā 60 sekunžu laikā.

Pārdošana tiešsaistē

Pārdošanas apjoma palielināšana: mūsu ekspertu e-komercijas vietņu izstrādātāju padomi un triki

Mūsdienu digitālajā laikmetā e-komercija ir kļuvusi par nozīmīgu mūsu dzīves sastāvdaļu. Pieaugot iepirkšanās apjomam tiešsaistē, uzņēmumiem ir jānodrošina, ka viņu e-komercijas vietnes ir optimizētas pārdošanai. Mūsu e-komercijas vietņu izstrādes aģentūrā mēs saprotam, cik svarīgi ir palielināt uzņēmumu pārdošanas apjomu.

Pārdošana tiešsaistē

Uzlabojiet savu tiešsaistes klātbūtni: pielāgotas e-komercijas vietnes spēks

Mūsdienu digitālajā laikmetā e-komercija ir kļuvusi par nozīmīgu mūsu dzīves sastāvdaļu. Pieaugot iepirkšanās apjomam tiešsaistē, uzņēmumiem ir jānodrošina, ka viņu e-komercijas vietnes ir optimizētas pārdošanai. Mūsu e-komercijas vietņu izstrādes aģentūrā mēs saprotam, cik svarīgi ir palielināt uzņēmumu pārdošanas apjomu.

pielāgotas sadaļas

No nulles līdz varonim: kā mūsu e-komercijas veikala veidošanas komanda var palīdzēt jums gūt panākumus

Mūsdienu digitālajā laikmetā daudz svarīgāk nekā jebkad agrāk ir nodrošināt spēcīgu klātbūtni tiešsaistē. Jebkura lieluma uzņēmumiem pielāgota e-komercijas vietne ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā demonstrēt savu zīmolu, sazināties ar klientiem un palielināt pārdošanas apjomu.